Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Nu är de bestämt!

Av Johanna Wiberg - 8 januari 2011 00:48


Annie fixar header =D jippi

-http://anniejohansson.beldo.se/


men även sofie, hennes kommer jag ha som lite variation =)

-window.open('/externalLinkRedirect.php?url=http%3A%2F%2Fsoclog.se%2Fp%2Ff.html%3Furl%3Dhttp%3A%2F%2Fsoobloggen.blogg.se');" href="http://bilddagboken.se/p/frontpage.html">http://soobloggen.blogg.se

 

besök dom för att dom är så jävla go'a tjejer !

 

Kvällen/natten:

Ja det blev datorn istället för let's dance, men det går ju att kolla på

tv4 play elr vad det nu heter :) det har varit film + BDB i stort sätt hela kvällen,

med få undantag tex. in lägget här nere :)) är faktiskt förvånad hur "många" besökare jag haft, 14 är bra för mig ial xD

---

vi passar min mosters katt medans hon och hennes "man" är i sälen,

så himla gullig är den (Y) och världens kel-gris, HAHA den behöver banta! 

Tidigare idag så var kusin här !!<3 vi målade oss med vatten färg, riktigt snyggt altså (elr inte xD)

---

jo just det dähär måste ni läsa!

jag typ balanserade en burk med hokeypulver mellan mina tänder (öppnad) men det typ hände något så den typ tippade över (mot mig) och allt hokey pullver ökte in i mitt öga, sved som fan! och blev as rött, det kändes som att ögat fräste bort elr något :S :(

 

 

Aja nu måste jag sova snart!

Natti Natti sov så gotti gotti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Wiberg - 28 februari 2011 19:06


Hej! Det var JÄTTTTE längesen jag bloggade nu, men Ändring ska det bli! HAHA, har sagt det typ 1000 gånger nu men denna gången blir det värkligen ändring! 8D Idag har jag inte gjort så mkt, mest varit hemma o skolan dåe.  Imogon blir det av til...

Av Johanna Wiberg - 14 januari 2011 17:16

Åh är bara så himmla glad =D Det gick superbra hos Nahla <3 hon var värkligen på bra humör, HON gör min dag <3   Ja iaf, skolan gick värkligen seeeeegt och så klart gick rasterna FÖR fort ;P  på söndag drar det av till sälen =D med frid...

Av Johanna Wiberg - 9 januari 2011 21:13

Hej! Bloggar från mobilen, så detta nöje ett mini inlägg :( Idag så har jag gjort klart en film om bego, men eftersom jag bloggar från mobilen har jag inte länk, men det kommer väl =D Men filmen finns på bilddagboken, Ripfeefee@bdb Imorgon börj...

Av Johanna Wiberg - 9 januari 2011 02:18


Hejsvejs! idag så har jag bara slappat =D kollat lite på Skidor, torden ski, elr hur det nu stavas ;P Själv tycker jag att denna deltävlingen har alldeles för mkt betydelse, att det går dåligt i ett lopp ska inte behöva avgöra en sådan stor "cup", ...

Av Johanna Wiberg - 7 januari 2011 22:11

           Alla bilder är tagen från googel! beklagar ifall det är era bilder :)        Bäst att hålla sig undan !! xD      HAHA, behöver jag säga något?      ännu lite mer toaletthumor ;)      HAHAHAHAHAHAHAHA xD    aj ...

Presentation


Hej!
tjejen bakom skärmen heter Johanna, det är hon som kommer att skriva om sitt liv här! Denna tjej är 100% hästtokig, hon rider en ponny som heter Nahla en gång i veckan. Denna Flicka är också beroende av fotboll, hon spelar i ett lag i göteborg!
kra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

gillar du hästar^^!♥
 utan hästar inget liv!♥
 älskar dom
 Vissa är bra/fina/snälla^^
 dom är ok!
 nä inget för mej
 hallå vi snackar om en hamburgare!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gäsboken!


Ovido - Quiz & Flashcards