Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Wiberg - 7 januari 2011 16:26





Hej!!

Idag så fyllde min lillebror år, jag orkade gå upp! fast däckade efterår :(

Vaknade kl. 10.30, något sont, ovanligt tidigt, men men :)

Kalaset började kl. 2, alla gäster har gått hem =D


är det ingen som har något som ni vill att jag ska skriva om? min fantasi tar snart slut, efter 2 inlägg, och dom är ju bara "dagen" inlägg (A'


kramis kramis Johanna <3




Av Johanna Wiberg - 7 januari 2011 01:40

Ja idag så hände det inget, tråkigaste dagen hitils i mitt 11 åriga, långa liv^^

sog på tv, gjorde t.o.m ett försök med att gå ut och åka pulka, det slutade i KATASTROF, inte förvånad!! kan jag säga xD t.o.m hade inte youtube något roligt att bjuda på idag :( nog p.g.a att min humor inte ligger på topp nu :( nu gör jag inget vettigt alls, jag borde ientligen sova när vi ska gå upp tidigt och gratta brosan som fyller år imorgon :) vette fan om jag kommer orka det om jag inte sover nu, HAHA. han kommer nog över det ;) Annie ska nog göra en header till mig, det kommer bli tjusigt värre <3


 finns väl inte så mkt mer att säga :)

hejdå!  

Av Johanna Wiberg - 7 januari 2011 00:07

Ja jag tänkte försöka igen, HAHA vi får la se vad det blir av med det =D

  vad vill ni att jag ska blogga om?  ALLA kommentera, värkligen ALLA!! <3


  


Kram Johanna :-}  =D

Presentation


Hej!
tjejen bakom skärmen heter Johanna, det är hon som kommer att skriva om sitt liv här! Denna tjej är 100% hästtokig, hon rider en ponny som heter Nahla en gång i veckan. Denna Flicka är också beroende av fotboll, hon spelar i ett lag i göteborg!
kra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

gillar du hästar^^!♥
 utan hästar inget liv!♥
 älskar dom
 Vissa är bra/fina/snälla^^
 dom är ok!
 nä inget för mej
 hallå vi snackar om en hamburgare!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gäsboken!


Ovido - Quiz & Flashcards